מחסנים להשכרה בראש העין

במהלך השנים אנשים צוברים ציוד רב, מקצועי, אישי, ציוד עונתי, ציוד ספורטיבי, פריטי אספנות ופריטי ירושה. מחסנים להשכרה מהווים פתרון הן לצרכי האדם הפרטי המעוניין לפנות פריטים שלא נמצאים בשימוש יום יומי למקום בטוח והן עבור איש המקצוע, שמעוניין במרחב אחסנה תפעולי, אותו יוכל לפקוד במהלך שבוע העבודה. חברת “אחסון בריבוע”, הפועלת בתחום האחסנה כבר מעל לשלושה עשורים מציעה מחסנים להשכרה באזור ראש העין והסביבה, הפועלים שישה ימים בשבוע בהתאמה לשוק העבודה הישראלי. 

מחפשים מחסן להשכרה באזור ראשון העין והסביבה? נשמח לעזור לכם.

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

היתרונות שלנו

  • המחסנים שלנו באזור ראש העין הינם יחידות אחסון במגוון רחב של גדלים, הממוקמות בתוך מבנה מקורה, המגן על התכולה מפני נזקי מזג האוויר.
  • המחסנים מוארים, מאווררים, מאובטחים ומתוחזקים ולכן מתאימים עבור אחסון תכולת דירה.
  • אנו פועלים בהתאם להיתר מסחרי מטעם הרשות המקומית, וכוללים אישורי הפעלה מטעם משרד הבריאות, מערך כיבוי האש האזורי ומשטרת ישראל.
  • התאמה למגוון רחב של שימושים- החל מאחסון תכולת דירה בראש העין לכל פרק זמן וכלה באחסון של ציוד מקצועי במחסן מסחרי להשכרה בראש העין.
  • יחידות האחסון במחסנים שלנו מאובזרות במידוף ייעודי המאפשר לנצל באופן מיטבי את שטח האחסון, נוסף על כך לכל יחידה מוקצה מנעול תלייה מחברת “רב-בריח”
  • מיקום מרכזי- המחסנים שלנו ממוקמים בסמיכות לציר ז’בוטינסקי, פתח תקווה בקרבה לכביש 4, כביש 5, כביש 531 וצירים נוספים, וכן בקרבה לתחבורה ציבורית ענפה.
  • המחסן להשכרה שלנו באזור ראש העין כולל מערכת כיבוי אש מתקדמת הכוללת מתזים, גלאי עשן ואמצעי כיבוי נוספים, המקיפים את המחסן לאורכו ולרוחבו.
  • חברת “אחסון בריבוע”, המציעה מחסנים להשכרה בראש העין והסביבה מעניקה פתרונות אחסנה גם במקרים מורכבים, הדורשים תיאומים נלווים, אחסנה לטווח לא ידוע, טווח ארוך או טווח קצר, אחסון ציוד במחסן מסחרי להשכרה בראש העין וכן אחסון של פריטים נדירים כמו אוספים, פריטי ירושה וכן הלאה, מעבר לכך המחסנים מתאימים לאחסון של ציוד משרדי ופועלים בהתאם להנחיות הפעלת גנזך. אנשי הצוות נוכחים במקום לאורך כל שעות ההפעלה, וישמחו לתת מענה לכל שאלה או סוגיה.
  • המחסנים שלנו באזור ראש העין כוללים מערך אבטחה משוכלל, המבוסס על גדרות, מנעולים חיצוניים ומנעולים אישיים לכל יחידת אחסון וכן על צילום וידאו במעגל סגור, המשודר לחברת אבטחה, 24/7 בשעות הפעילות הגישה למחסנים מותרת למורשים בלבד ומעבר לכך- המחסן נעול.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

מי צריך לשכור מחסן באזור ראשון העין?

בשנים האחרונות שינתה ראש העין את פנייה, היא חווה תנופת צמיחה ומשפחות צעירות מבססות שם את מרכז חייהן. העיר שוכנת בקרבה לצירים מרכזיים ואזורי תעשייה ענפים ונהנית מהיצע רחב של נכסים למגורים ומקומות עבודה. בעלי מלאכה ואנשי מקצוע העובדים באזור ראש העין ומעוניינים במחסן להשכרה בראש העין, נגיש, בטוח, המציע שירותי אחסנה מקצועיים בראש העין יוכלו לשכור יחידת אחסון בהתאמה לצרכים הייחודים שלהם- ללא התחייבות לתקופת השכרה ראשונית ועם גמישות מרבית לסיום חוזה השכירות. כמו כן, אנשים פרטיים המתגוררים באזור ראש העין, יוכלו להיעזר בשירותי המחסן עבור אחסון תכולת דירה בראש העין והסביבה לטווח הארוך או לטווח הקצר- בגמישות מלאה ובהתאמה לצרכים המדויקים.

<<<למחסנים להשכרה בפתח תקווה>>>

אחסון תכולת דירה באזור ראש העין

יוצאים לרילוקיישן? שוקלים לשפץ את הבית? נמצאים במעבר בין דירות ומחפשים מחסן להשכרה בראש העין. חברת “אחסון בריבוע” מציעה מחסנים להשכרה בראש העין והסביבה, תוך עמידה באמות המידה הגבוהות ביותר כדי להבטיח, שתוכלו לאחסן את היקר לכם בראש שקט. 

על מנת שנוכל להתאים עבורכם מחסן להשכרה בהתאמה לצרכים שלכם עלינו לדעת מה אתם מאחסנים, אנו כבר נחשב עבורכם את הנפח, ונשלח לכם הצעת מחיר. נוסף על כך נוכל להמליץ על חברות הובלה ואריזה, שעובדות איתנו במשך שנים, או לחילופין לתאם עבורכם את הובלת הציוד שלכם מנקודת המוצא למחסן היעד- בתשלום נוסף.

המעוניינים יוכלו להצטרף לתעודת הביטוח הקבוצתית, שכוללת תשלום נוסף של כמה עשרות שקלים, המחושב בהתאם לערכם הכולל של הפריטים, שבחרתם לאחסן אצלנו. מחסנים להשכרה מתאימים לאחסנת פריטים ביתיים ואישיים לכל טווח בין אם מדובר על פריטים בודדים ובין אם מדובר על דירות בנות שלושה, ארבעה ואף חמישה חדרים.

אחסון ציוד וסחורה בראש העין והסביבה

מחסנים להשכרה משמשים לאחסון של ציוד וסחורה הן לשימוש אישי והן לשימוש מסחרי, אצלנו תוכלו לאחסן:

  • תכולת ירושה
  • מסמכים, גנזך, קלסרים, חומרי לימוד
  • ביגוד, הנעלה, פריטים עונתיים, שיש צורך לפנות אותו מהארון מפאת מחסור במקום
  • ציוד מסחרי- פריטי זכוכית, מתכת, כבלים, רשתות, לוחות, פריטי עץ, כלי עבודה וכן הלאה
  • ריהוט, אביזרים, ריהוט גינה, כיסויים
  • ולמעשה כל ציוד, שאינו דורש קירור, ואין לו מקום בבית או בבית העסק.

מתי מומלץ להשכיר מחסן לוגיסטי באזור ראש העין

בעלי מקצוע רבים, המעוניינים לשכור מרחב אחסון לחומרי הגלם ולחומרי העבודה יוכלו לשכור יחידת אחסון במחסן להשכרה בראש העין, המותאם לצרכים המסחריים. ובשונה מהשכרת חנות או מחסן במרכז העיר, הרי שבמקרה זה הם יכולים ליהנות ממספר יתרונות: קרבה לצירים מרכזיים, מערך אבטחה מובנה, מחסן נעול עם מנעול רתק אישי, גישה חופשית למחסן לפריקה והעמסה בשעות פעילות התואמות את השוק הישראלי, אנשי צוות, שיעמדו לרשות בעל העסק בכל שאלה או בעיה, הגנה מפני דליקות, ביטוח תכולה ואף חניה במקום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

אחסון משרדי באזור ראש העין

חברות, הפועלת באזור התעשייה של ראש העין ובאזור התעשייה של פתח תקווה יוכלו לשכור יחידות אחסון בהתאמה מדויקת לצרכים שלהם באזור ראש העין והסביבה. מחסנים להשכרה בראש העין מותאמים לפקודות האחסון של גנזכים הכוללות אחסון במקום מקורה, מוגן מפני פגעי מזג האוויר, אבק, עשן, מכרסמים, מזיקים, מתוחזק היטב ומגובה במערכת אבטחה מסועפת.  הנה כמה דברים נוספים, שכדאי לדעת על מחסן להשכרה בראש העין לצורך אחסון ציוד משרדי:

  • היצע רחב של יחידות אחסון החל מיחידות אחסון בגודל של שלושה קוב ועד עשרות קוב, שמשמשות עסקים לאחסון קלסרים, מסמכים ישנים, מסמכים רפואיים, משפטיים, חומר לימודי וכן הלאה.
  • ניתן לאחסן ביחידת אחסון אחת מגוון רחב של פריטים יבשים, שאינם דורשים קירור
  • כך מחסן כולל מידוף מובנה, המאפשר לאחסן מסמכים בארגזים ולשמור על שלמותם ועל צורתם.
  • הגנה מלאה מפני מזיקים, מכרסמים, אבק, עשן, מים ולכלוך- כל יחידת אחסון מצופה בלוחות אלומיניום, המהווים שכבת בידוד נוספת, ומעבר לכך כל יחידת אחסון ממוקמת בתוך מבנה בטון המגן מפני נזקי מזג האוויר.

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו על ציר ז'בוטינסקי, גהה, במריק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו 3 דרות מרמת גן... חנייה גדולה, חדר המתנה ממוזג עם פינת קפה.

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444