מחסנים להשכרה באזור יהוד

אחסון בריבוע, חברת ההשכרה הוותיקה מציעה מחסנים להשכרה באזור יהוד ברמת תקינה בינלאומית כדי שאתם תוכלו לאחסן את הדרוש לכם בראש שקט

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

מבנה המחסנים שלנו:

אנחנו מציעים מחסנים להשכרה באזור יהוד במבחר גדלים למגוון צרכים –החל מאחסון קרטונים בודדים או פריטים בודדים שלא נמצאים בשימוש יומי ועד לשירותי אחסון תכולת דירה באזור יהוד בכל סדר גודל והיקף וכן לכל פרק זמן שיידרש לכם. לרשותכם עומד צוות שירות ותפעול שישמח להדריך ולסייע לכם למצות באופן המיטבי ביותר את שטח האחסנה ששכרתם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

שירותי אחסנה גם לעסקים

אנחנו מעמידים מחסנים להשכרה העונים על הצרכים העסקיים הייחודיים של בעלי מלאכה, אמנים, סוחרים, יבואנים ויצואנים המעוניינים לשכור מחסן באזור יהוד בדרך גמישה ולהגיע באמצעות התקשרות זאת לחיסכון תפעולי מתמשך?

כיצד? אנחנו פועלים על פי מודל התקשרות גמיש – כך שאתם יכולים לשכור מחסן להשכרה באזור יהוד בהתאמה לנפחי הפעילות העונתיים שלכם – בעונה חזקה – תוכלו לשכור יחידות אחסנה נוספות כדי לתת מענה לביקוש הגובר, ואילו בעונה חלשה תוכלו לצמצם את חוזה השכירות ליחידות האחסנה שנמצאות בשימוש שוטף – יתרון ייחודי זה שמור לנו ומתעלה על פתרונות אחסנה מקבילים כמו השכרת יחידת שירות פרטית שבה עיקר האחזקה מושתת על השוכר.

מה כולל חוזה השכירות שלנו?

חוזה שכירות עבור מחסן להשכרה באזור יהוד הוא גמיש ומאפשר לכם להתקשר איתנו בהתראה קצרה (מהיום-למחר ברוב חודשי השנה למעט חודשי הקיץ המאופיינים בביקוש גבוה עבור אחסון תכולת דירה) . כמו כן ניתן לסיים עמנו התקשרות בכל עת ובהודעה מראש – ללא עלות וללא התחייבות לתקופת השכרה ראשונית. אנחנו מבטחים את המחסנים שלנו בפוליסת ביטוח שיתופית, ומזמינים אתכם לרכוש ביטוח תכולה בעלות פרמיה חודשית מוקטנת (בהצטרפות לפוליסה של החברה).

נוסף לכך אנחנו מעמידים לרשותכם צוות תפעול שיענה על כל אתגר אחסנה הן בהיבט התפעולי והן בהיבטי תיאום – נשמח להעניק שירות נוסף אם הדבר יידרש לרבות תיאום הובלה ושירותי אריזה שיבוצעו על ידי ספקים, אשר עובדים איתנו לאורך תקופה ארוכה.

תחזוקת המחסן

אנחנו מתחזקים את שטחי האחסנה באופן שוטף, דואגים לשירותי ניקיון והדברה שוטפים ומוודאים שסביבת האחסנה נגישה ונעימה בכל עת.

שעות פעילות שלנו

המחסנים פועלים שישה ימים בשבוע בהתאם לשעות העבודה הנהוגות בשוק העבודה הישראלי ומאוישים על ידי צוות תפעול מיומן ומסור שישמח לתת מענה שוטף. מעבר לכך –המחסנים מאובטחים על ידי חברת אבטחה ומחוברים למערך וידאו במעגל סגול 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

לקבלת הצעת מחיר עבור אחסון ציוד באזור הוד השרון או עבור אחסון תכולת דירה באזור הוד השרון, צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444