מחסנים להשכרה בהרצליה

בואו לאחסן בראש שקט באזור הרצליה

עוברים דירה? מחפשים חלל אחסנה נוסף? בקרבת העיר הרצליה על ציר
ז’בוטינסקי המרכזי ממוקמת חברת אחסון בריבוע המציעה יחידות אחסון ב-15 נפחים שונים
החל משלושה קוב ועד 60 קוב ובהתאמה לכל צורך.

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

יתרונות “אחסון בריבוע”

  • האחסון מתבצע בחלל מקורה המחולק ליחידות אחסון מפלדה בגדלים שונים
  • המקום מאובטח 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, מרושת במצלמות אבטחה במעגל סגור ומגודר
  • לכל מחסן גישה חופשית ופרטית. המחסן מצויד במנעול רב בריח.
  • רמת האחזקה מהגבוהות בארץ וזאת באה לידי ביטוי בניקיון והדברה בתדירות גבוהה, תאורה קבועה ומערכת לוויסות טמפרטורה שתורמת לשמירת איכות האחסנה של כל ציוד לרבות מכשור חשמלי.
  • נגישות גבוהה הן בהיבט תחבורה פרטית והן בהיבט תחבורה ציבורית. החניה חינם ללקוחות.
  • חלוקת פנים בתוך המחסן המאפשרת למקסם את חלל האחסון ולהימנע מתשלום על “חלל ריק” או “אוויר”.
  • החברה מחזיקה בכל ההיתרים הנדרשים לרבות אישור הרשות המקומית לשימוש במבנה למטרת אחסנה, אישור מטעם מערך כיבוי האש, משטרת ישראל ומשרד הבריאות
  • המחסנים מצוידים במערכת כיבוי אש משוכללת
  • לרשות הלקוחות עומדים אמצעים המקלים על האחסנה כמו מלגזות הליכה, עגלות ומשטחים.
  • ביטוח תכולה מלא ואפשרות לצרף לקוחות לפוליסה של החברה

גישה מלאה וחופשית למחסן ברוב ימות השבוע- ימי א’- ה’ בין השעות 08:00-16:00 ימי ו’ בין השעות 08:00-12:00 למעט חגים.

הרצליה מרכז העניינים המסחרי ועסקי

העיר הרצליה הינה אחת מהערים שמהוות את חוד החנית העסקי במדינת ישראל עם מגוון רחב של מתחמי עסקים ואזורים כדוגמת – הרצליה פיתוח, מרינה, קניון שבעת הכוכבים, אזורי תעשייה, חוף ים ומלונות רבים שהופכים את העיר לרלוונטית יותר ויותר. אחסון ציוד באזור הרצליה לעסקים קטנים מאפשר לכם להיות רלוונטיים בכל עת ללקוחות במגוון רחב של מקומות. תקופת הקורונה העבירה עסקים רבים לאונליין. יבואנים רבים וחברות מכל הסוגים כבר עברו למתכונת הזמנות מרחוק. מחסן להשכרה באזור הרצליה לאחסנת הציוד במקום חנות, חוסכת לכם מקום, כסף וזמן ויכולה להוות פתרון מעולה להזמנות של לקוחות. בנוסף, ניתן להשתמש כעסק בשירותי האחסנה גם למטרות גניזה ואחסון תכולת משרדים תוך השגת התייעלות תפעולית משמעותית. משרדים רבים החליטו להתייעל בתקופת הקורונה ולצמצם נוכחות של עובדים במשרדים, מה שגורר שימוש מינורי בריהוט המשרדי. מחסן באזור בהרצליה והסביבה יענה על הצרכים הללו לבעלי העסקים.

נגישות וזמינות למחסנים בהרצליה

מחסנים באזור הרצליה יאפשרו לכם לתחזק מערך שליחויות בפריסה ארצית תוך חיסכון אדיר בעלויות דלק כחלק מהיותו של אחסון ציוד באזור הרצליה – מקום מרכזי ונגיש, הקרוב לצירי תחבורה מרכזיים רבים. מעבר לכך לעסקים קטנים גם פתרון התחבורה הציבורית שישנה בזמינות גבוהה בעיר – אוטובוסים ורכבות ואף יורחב בעתיד עם הרכבת הקלה, הולם גם הוא. קרבה לצירי תחבורה מרכזיים הופך את אחסון תכולת דירה בהרצליה לדבר נוח הרבה יותר, בידיעה שתוכלו לקפוץ בכל עת בנינוחות לקחת את הציוד שלכם “על הדרך” ללא צורך בנסיעה ייעודית ובזבוז זמן יקר ועלויות דלק גבוהות. היותה עיר במרכז הארץ הופכת את אחסון תכולת הדירה באזור הרצליה לנוחה, זמינה ולא בלתי מושגת. במקרה והציוד שלכם בבית עולה על גדותיו, יועצי סדר וארגון רבים בכל העולם, ממליצים על השכרת מחסן קטן לכל מי שלא מעוניין להיפטר מחפציו שלרוב טעונים במשמעות רגשית ועם זאת, מעוניין לשמור על הסדר בבית.

מחסנים להשכרה בהרצליה

מיקום קרוב וזמין

אז למה דווקא אחסון בריבוע אתם שואלים? קודם כל, כי אחסון בריבוע קרוב לכל מקום! הוא ממוקם על ציר ז’בוטינסקי גהה, במרחק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן… חניה גדולה, חדר המתנה ממוזגת עם פינת קפה.

מקום איחסון

מחסן מבוטח ומתוחזק

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה וההיגיינה המחמירים ביותר, כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות! אנו נמצאים בבניין יעודי, מאוורר ובנוי מבטון ולא איזה לול משופץ במושב או קיבוץ.

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, שמתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם ותק של 25 שנות נסיון ועשרות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע הוא הבחירה המתבקשת שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444
סימן וי

לשמור על בית נקי ומרווח ועל אנרגיות חיוביות

כל מה שצריך במקום אחד

מלבד חללים לאחסנה חברת “אחסון בריבוע” מספקת ללא עלות נוספת שירותי הדרכה לאריזה. מעבר לכך ניתן להעמיד בתשלום נוסף שירותי אריזה והובלה, אשר יתאימו לאלו המעוניינים לרכז את הנושא מול גורם אחד ולשוהים במקומות מרוחקים.

מחיר השכרת מחסן לשימוש אישי או מסחרי

עלויות האחסנה נקבעות בהתאם למשך זמן האחסנה ונפח האחסון והצעת המחיר מותאמת לצרכי הלקוח יחד עם זאת ישנם תעריפים קבועים המקלים על חישוב העלות הכוללת ונקבעים עלפי קוב. ישנן חברות אחסנה הגובות 30 ₪ לקוב וישנן חברות שגובות 40 ₪ לקוב. לשם ביצוע ההשוואה יש לבחון האם העלות כוללת ביטוח תכולה, הסדרי אבטחה, ניקיון ואחזקה ואפילו חניה במקום. יתכן מאוד והצעה תראה אטרקטיבית אך בפועל המחסן שיוצע ללקוח גבוה ורוב השטח המושכר כלל לא ניתן לניצול או לחילופין ניתן לניצול אך עלול לשחוק את הציוד המאוחסן לאורך זמן.

צוות מקצועי עם ניסיון של מעל ל-25 שנה

חברת “אחסון בריבוע” מעמידה לשירותכם צוות עתיר ניסיון שישמח לתת שירות ופתרון לכל צורך לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר צרו עמנו קשר לטלפון:  03-9211444 ונשמח להעמיד לרשותכם פתרונות גמישים ולתת מענה גם למקרים המורכבים ביותר.

סימן וי

מחסנים להשכרה, בהרצליה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו על ציר ז’בוטינסקי, גהה, במרחק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן… חניה גדולה, חדר המתנה ממוזג עם פינת קפה.

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע

שאלות ותשובות - השכרת מחסן בהרצליה

אין צורך לכך וניתן להתקשר עמנו מרחוק, באופן מקוון וטלפוני. אנו מתאימים עבורכם את המחסן בהתאם לנפח האחסון, התכולה ואופן השימוש שיידרש- אם נדרשת נגישות גבוהה לפריקה והעמסה יוקצו מחסנים בקומת הקרקע כדי להקל על השימוש השוטף. בנוסף אנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברות הובלה אמינות וותיקות ונוכל אף לבצע עבורכם את ההובלה ולהזמין את המובילים למקום ולזמן המתאים לכם. אלו יארזו, יעמיסו ויפרקו את תכולתכם במחסן המוקצה לכם, אם נדרש נעמיד לרשותכם גם מנעול את התשלום ניתן לבצע באופן מקוון ואין צורך להגיע למשרדי המחסן על מנת לחתום על חוזה.

אנו ותיקים בשוק ופועלים מאז מאמצע שנות ה -80 ניסיוננו והיכרותנו עם התחום מאפשרים לנו להעניק שירות רחב ומקצועי.

מחיר ההשכרה נקבע בהתאם לנפח ואנו מתמחרים כל קו”ב בעלות של 40 ₪ קיים הבדל בתמחור אם משכירים חדר גדול לעומת חדר קטן וכן ניתנות הטבות שונות לתקופות השכרה ארוכות.
עלותנו יקרה יותר ביחס לממוצע בשוק אך התמורה מבטיחה, שהחפצים והציוד המקצועי מאוחסן בתנאים נאותים, שמור מפני פגעי מזג אוויר, מכרסמים, עובש וטחב, שומר על טמפרטורה ממוצעת, מוגן מחום השמש, ממוגן בכל עת ונמצא במקום הפועל בהתאם לנהלי כיבוי אש, משרד הבריאות ומשטרת ישראל ולהיתרים מסחריים שניתנו מטעם הרשות המקומית.

מיום האחסנה הראשון לאחר פריקת התכולה במחסן. בתקופות העומס ( חודשי הקיץ) מומלץ לתאם את המחסנים בטווח של שבוע עד שבועיים מראש כדי לשריין מוביל מתאים. ניתן לסיים את האחסנה ללא כל התחייבות לתקופת אחסון מזערית, ואנו מציעים שירותי פינוי והובלה אל המחסן ומהמחסן בהתאם לצורך.

לא קיימת התחייבות לתקופה מינימלית אך יחד עם זאת התשלום המינימלי הוא לחודש גם אם הוחלט לפנות את המחסן קודם לכן.

אנו גובים 200 ₪ למקדמה שמנוכים מעלות האחסנה בחודש הראשון. אם המחסן שוריין מראש אך ההזמנה בוטלה- לא נוכל להשיב את המקדמה.

במקום פועלת טלוויזיה במעגל סגור המחוברת למוקד אבטחה 24/7 , בנוסף המקום מגודר. בשעות הפעילות צוות המקום מתפעל את המקום.

ניתן לגשת למחסנים בכל שעות הפעילות ולהיעזר בצוות התפעולי הפועל במקום.
שעות הפעילות: הימים א’- ה’ בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו’ בין השעות 08:00-12:00

ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
טופס יצירת קשר באתר

אימייל: [email protected]

דואר: היצירה 9, פתח-תקווה
ת.ד. 3680, פ”ת 49511

טלפון: 03-9211444
פקס: 03-9232948