השוואת מחירי אחסון

כאשר עורכים סקר השוואת מחירים בין פתרונות אחסון בישראל , ביננו “אחסון בריבוע” לבין המתחרים שלנו יש לקחת בחשבון מספר דברים. במבט מהיר נראה שאנו יחסית יותר יקרים מהמתחרים אך יש הבדלים משמעותים ביותר שבבדיקה פשוטה תבינו אותם.

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

מחיר השכרת מחסן

צרו איתנו קשר ותנו לנו לבדוק כמה זה באמת יעלה לכם

תכולה של כ- 40 ארגזים

*350 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

דירת חדר

*550 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

דירת 2 חדרים

*750 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

דירת 2.5 חדרים

*900 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

דירת 3 חדרים

*1150 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

דירת 4 חדרים

*1500 מחיר ממוצע לחודש
  • מיקום קרוב וזמין
  • מחסן מבוטח ומתוחזק
  • שירות אישי ומקצועי

הערה: מחיר השכרת מחסן הסופי יקבע לאחר קבלת רשימת תכולה מפורטת מהלקוח
*המחירים לפני מע”מ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444
סימן וי

מחיר השכרת מחסן

אתם יושבים בבית כבר שנים, ולא מבינים למה יש לכם את האנרגיה השלילית הזאת, למה אתם מרגישים שהכל סוגר עליכם מסביב, לאיפה שאתם הולכים הכל עמוס, מלא, צפוף. ארגזים, ומכשיר ריצה שלא נגעתם בו שנתיים, שוכבים מתחת למיטה הזוגית, מדפי הספרים מטים ליפול מעומס ספרים שלא קראתם אותם כבר חמש שנים, הארון מפוצץ בגדים, והצעצועים של הילדים עדיין בארגז בפינת האוכל, למרות שהילדים כבר בכיתה ו’. דבר ראשון, אין מה להיבהל, בסך הכל מדובר בנטייה אנושית מוכרת וטבעית, הנטייה לאגור. אנחנו עושים את זה ליתר בטחון, כדי שיהיה לנו מספיק רכוש ומספיק אמצעים וציוד לכל צרה שלא תבוא. העניין הוא שהדירה שלנו לא צריכה לשמש אותנו כמחסן, אלא כמקום המגורים שלנו. הדירה שלנו צריכה להכיל רק את החפצים והפריטים שבהם אנחנו עושים שימוש, ואת כל אלה שלא משרתים אותנו אנחנו צריכים לפנות מחסן להשכרה. אז עכשיו, כשאנחנו מבינים את זה, אנחנו צריכים למצוא מחסן. לא לכל אחד יש מחסן צמוד לבית, ולא לכל אחד יש חצר שבה אפשר להקים מחסן מאלומיניום. בדיוק מהסיבה הזאת, הוקמו בישראל, כמו גם בעולם כולו, שורה של מרכזי אחסון המכילים עשרות ומאות מחסנים פרטיים אותם אפשר לשכור לכל תקופת זמן.

סימן וי

מחיר השכרת מחסן באחסון בריבוע

מחיר השכרת מחסן קטן או גדול – תשאלו את כל השאלות שמעניינות אתכם, וחפשו את התשובות

מרגע שהחלטתם שאתם אכן צריכים מחסן, ישנן מספר שאלות שעליכם לשאול את עצמכם, וחלקן אף יעלו אצלכם באופן אוטומטי, כמו למשל השאלה הבסיסית ביותר כמה עולה להשכיר מחסן. ובכן, זו היא אכן שאלה חשובה מאוד, אך ישנם דברים נוספים שעליכם לסגור עם עצמכם לפני שאתם סוגרים את עסקת ההשכרה. אתם למשל, צריכים לבדוק כמה חפצים באמת אתם רוצים לאחסן, וכמה מקום ספייר אתם רוצים לשמור במחסן לשימוש עתידי. בהתאם לכך עליכם לחשב את גודל המחסן המתאים לכם. אתם לא צריכים להגיע לשטח המדוייק, אלא פשוט להבין האם אתם צריכים מחסן של מטר מרובע, שלושה מטר מרובע, או שמונה מטר מרובע, וזה לא קשה לביצוע. אם אתם בכל זאת צריכים עזרה בנושא של איך לחשב את גודל המחסן האידיאלי עבורכם, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולערוך חיפוש בנושא או פשוט ליצור עימנו קשר ונעזור לכם לחשב. ישנם מאמרים מקצועיים ותוכן רב סביב נושא האחסון במרכזי אחסון תכולה. עליכם לבחון איך הייתם רוצים למגן את המחסן שלכם. מרבית מרכזי איחסון דירות מציעים אבטחה במקום, ועל זה נדבר אחרי זה, אבל ייתכן שאתם רוצים להוסיף אמצעי אבטחה משלכם, מאחר ומדובר בחפצים יקרי ערך ממש.

מחיר השכרת מחסן קטן או גדול – תשאלו את כל השאלות שמעניינות אתכם, וחפשו את התשובות

בנוסף לכל השאלות הללו, אתם צריכים גם לבדוק את כל הפרטים אודות מרכז האחסון שבו אתם מתעניינים. האם מרכז האחסון פועל על פי התקנות והתקנים? האם מותקנות בו מערכות כיבוי אש? האם ניתן לבצע אחסון לטווח ארוך ? האם מותקנות בו מערכות אזעקה ומצלמות? האם ישנה שמירה עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע? האם יש חניה במקום? האם הגישה למחסן היא קלה ונוחה? האם המחסן קל לפריצה או שהוא בנוי היטב ובעל סגירה ונעילה חזקה? האם הוא מתאים גם לעסק שלי ולשמש כמחסנים לוגיסטיים ? את כל אלה תוכלו לברר גם בחיפוש באינטרנט, באתרי הבית של מרכזי האחסון השונים, שם תוכלו לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו לרבות תמונות שיציגו לכם את המקום בצורה ויזואלית. כדאי גם לבדוק עם חברים ובני משפחה שאולי משתמשים בשירות דומה, ויכולים לתת לכם טיפים, המלצות על מקומות טובים, ודברים שאתם צריכים לדעת או דברים אחרים שאתם צריכים להימנע מהם. לסיכום: אנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים לאחסון השכרת מחסנים מבין עשרות רבות החברות הקיימות בשוק, יש לבדוק שאתם משווים את אותם שירותי אחסנה ותנאים בכל אחד ואחד מהמחסנים שבבדיקה ולראות מי נותן לכם את התמורה הטובה ביותר לכספיכם מבחינת עלות תועלת. כמו כן שאתם עושים בדיקה עבור מחיר אחסון תכולת דירה תבדאו שמי שאתם מדברים איתו מספק לכם את התשובות המקצועיות ביותר והשיחה איתו נעימה, אל תשכחו שאתם בוחרים מחסן הוא זה שישמור לכם על הדברים היקרים והאישיים שלכם ועדיף שתעשו את הבחירה הנכונה. אנו באחסון בריבוע נשמח לתת לכם מחיר מיוחד ויחס אישי עבור השכרת מחסן קטן או גדול, זה לא משנה לנו, צרו קשר עוד היום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו על ציר ז’בוטינסקי, גהה, במרחק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן… חניה גדולה, חדר המתנה ממוזג עם פינת קפה.

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע