למה חברת אחסון בריבוע?

אז למה דווקא אחסון בריבוע אתם שואלים?
קודם כל, כי אחסון בריבוע קרובה לכל מקום! היא ממוקמת על ציר ז’בוטינסקי גהה, במרחק 5 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן…

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

למה דווקא אחסון בריבוע?

אחסון בריבוע עומדת בתקני הבטיחות, התחזוקה וההיגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות בדמות מכרסמים, טפילים שונים, רמות טמפרטורה הרסניות לציוד ולתכולה, התלקחות אש פתאומית או “סתם” גנבים. עם אחסון בריבוע אתם יכולים להיות בטוחים, שהתכולה שלכם בידיים טובות, שמורה מכל משמר, למשך זמן רב ככל שתחפצו.

דבר נוסף חשוב ביותר! לאחסון בריבוע רשיון עסק מוכר, כך שלא מאיימת עליכם סכנת פינוי פתאומית (מה שקשה לומר על מרבית המחסנים המצויים במושבים…). מה גם, שרק לאיחסון בריבוע מחסנים שתוכננו מראש באופן שיחסוך לכם נפח, כך שלא תאלצו לשלם סתם עבור אוויר…

ומעל לכל –לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, שמתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי.

אחסון בריבוע, עם וותק של 25 שנות נסיון ועשרות לקוחות מרוצים, היחידה בישראל המספקת שירות מלא, מקיף ותקני עבור סוגי האחסון לגווניו, לקהל הפרטי והעסקי, לטווח ארוך או קצר – הבחירה המתבקשת שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

רוצים סיבות נוספות להעדיף את חברת אחסון בריבוע?

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל הנגישות

אחסון בריבוע ממוקמת על ציר ז’בוטינסקי גהה, במרכז גוש דן, במרחק 5 דקות מתל אביב, 7 דקות מחולון, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן…

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל ההתניידות הקלה

אחסון בריבוע ממוקמת בסמוך לתחנות אוטובוס רבות, המגיעות מכל ערי גוש דן בתכיפות ומשך כל שעות היום.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל שעות הפתיחה הארוכות

אחסון בריבוע פתוחה בימים א-ה בין השעות: 8:00-16:00
ביום ו’ בין השעות: 8:00-12:00
ניתן להגיע בכל שעה ללא תיאום מראש

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל הנגישות באיחסון

לאחסון בריבוע מיכשור מקצועי, המייעל ומקצר מאד את משך זמן הפירוק והאיחסון והכולל: מלגזות מהלכות, עגלות משטחים ועגלות שינוע לנוחיות הלקוחות.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל הייעוץ לאריזה חסכונית

בנוסף לכך, צוות האחסון שלנו ישמח לייעץ לכם ולהעניק מנסיונו, כך שתוכלו לארוז את התכולה מראש באופן חכם וחסכוני, מה ששוב יחסוך לכם בנפח ותוכלו להסתפק במחסן קטן יותר ולשלם כמובן, פחות.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל המחסנים בגדלים השונים

לאחסון בריבוע מגוון מחסנים להשכרה ב-15 נפחים שונים. החל מ: 3 קוב ועד 60, כך שבודאי ימצא הנפח המתאים לצרכיכם ולא תיאלצו לשלם עבור חלל לא מנוצל.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל שלא משלמים עבור אוויר

רק לאיחסון בריבוע מחסנים שתוכננו במיוחד עבור אחסנת התכולה הבייתית והעסקית שלכם. מחסנים אלו תוכננו מראש באופן שיחסוך לכם נפח, כך שלא תאלצו לשלם סתם עבור אוויר.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל המחיר התחרותי!

כפי שהנכם עתידים להווכח, אחסון בריבוע מציעה לכם שירות אופטימלי המכסה את מירב האפשרויות. יחד עם זאת, למרות שתקבלו באיחסון בריבוע הרבה יותר, לא תתבקשו לשלם יותר!

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל הבטיחות

אחסון בריבוע מציעה לכם חדרי אחסנה מבטון יצוק מצופה פח נירוסטה, המבודד מחום, קור, לחות ומכרסמים ובטיחותי בהרבה מאסכורית ומאופני הבניה המקובלים במרבית המושבים. בנוסף לכך, לכל מחסן דלת פלדה עם מנעולי רתק של רב בריח, שטח מגודר עם שער חיצוני הנעול בשעות הלילה, חיבור וניטור של 24 שעות ביממה, למשך 7 ימים בשבוע, למוקד אבטחה עם חיבור לאזעקה.

סימן וי

אחסון בריבוע בגלל מערכת גילוי העשן

במתקני החברה מותקנת מערכת מיגון אש משוכללת, הכוללת: גלאי עשן, מטפים וספרינקלרים, לגילוי מוקדם של התלקחות פתאומית ומניעתה מבעוד מועד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444
סימן וי

אחסון בריבוע בגלל רשיון העסק

לאחסון בריבוע רשיון עסק מוכר, כך שלא מאיימת עליכם סכנת פינוי פתאומי

סימן וי

אחסון בריבוע בזכות המחסנים הייעודיים

אחסון בריבוע לוקחת בחשבון חפצים גבוהים ונמוכים ולשם כך הקימה מחסנים ייעודיים, המתוכננים למנוע עומס מיותר על הארגזים והרכוש שבתוכם.

סימן וי

אחסון בריבוע בזכות האוורור ותחלופת האוויר

מתקני החברה מאווררים ושומרים על טמפרטורה ממוצעת, כך שגם בימי הקיץ החמים, הטמפרטורה במחסנים לא תגיע למימדים המסכנים את תקינות הריהוט ומוצרי החשמל.

סימן וי

אחסון בריבוע בזכות הניקיון וההדברה

באחסון בריבוע מקפידים מאד על הנקיון השוטף וחברה מקצועית עורכת הדברה נגד מזיקים אחת לחודש. באופן זה התכולה, הריהוט והבגדים נשארים שלמים וללא פגע ולמשך שנים ארוכות.

סימן וי

אחסון בריבוע בזכות ביטוח התכולה

לאחסון בריבוע ביטוח תכולה מקיף ואפשרות לצרף את לקוחותיה לפוליסת הביטוח (כולל הנחת הפריטים על גבי משטחי עץ, בהתאם להוראות החברה), במחיר אטרקטיבי במיוחד. זאת בזכות עמידתה של החברה בתקנים המחמירים ביותר, הנוגעים לרשיון עסק וכיבוי אש.

סימן וי

חברת אחסון בריבוע בזכות תודעת השירות

אחסון בריבוע משקיעים רבות במתן שירות מצויין ומענה אישי ולקוחותיה הנאמנים נהנים מליווי מקצועי וחייכני לאורך שנים רבות. הארת הפנים והנכונות לייעץ, לסייע ולמצוא עבורכם את הפתרון היעיל והמשתלם ביותר, ניכרת כבר מהטלפון הראשון וממשיכה לאורך כל הדרך.

זאת משום, שעבורנו באחסון בריבוע, חשוב יותר מכל שתהיו מרוצים ותרגישו אצלנו כמו בבית השני שלכם. לשם כך אנו מזמינים אתכם הלקוחות, לא להסס ולהסתייע באנשי הצוות האינטיליגנטי והמיומן שלנו, בכל בקשה ועניין.

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו על ציר ז’בוטינסקי, גהה, במרחק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה ו-3 דקות מרמת גן… חניה גדולה, חדר המתנה ממוזג עם פינת קפה.

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע