מחסנים להשכרה באזור ראשון לציון

מעוניינים לפנות ציוד מהבית? מחפשים מחסן לסחורה? מתכננים שיפוץ, ומחפשים מקום לאחסנה? אנחנו מציעים מחסן להשכרה באזור ראשון לציון, המשמש הן עבור אחסון תכולת דירה בראשון לציון והן עבור מחסן מסחרי להשכרה בראשון לציון והסביבה

מחפשים מחסן להשכרה באזור ראשון לציון והסביבה? אנחנו נשמח לעזור לכם.

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

שירותינו מוצעים ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים וכוללים:

  • מחסנים להשכרה הממוקמים בתוך מבנה מקורה, מחופים בלוחות אלומיניום ומוצעים במגוון גדלים. 
  • אחסון תכולת דירה במחסן מואר, מאוורר ומבודד מאבק, מזיקים ומכרסמים.
  • מחסנים להשכרה, מגובים באישורים והיתרים הנדרשים להפעלה מטעם הרשות המקומית, מערך כיבוי האש האזורי, משרד הבריאות ומשטרת ישראל.
  • יחידות האחסון, משמשות הן עבור מחסן מסחרי להשכרה באזור ראשון לציון והן עבור אחסון תכולת דירה באזור ראשון לציון בעלות מנעולי תלייה אישיים מטעם חברת “רב בריח”.
  • המחסנים שלנו ממוקמים בקרבה לצירים מרכזיים ולתחבורה ציבורית ענפה.
  • אנשי התפעול של המקום שוהים לאורך כל שעות הפעילות במחסן ונכונים לסייע בכל סוגייה שעולה.
  • אצלנו לא משלמים על “אוויר”- חלוקה מיטבית של יחידות האחסון כך באמצעות מידוף וניצול מרבי של שטח האחסון המוקצה ללקוח.
  • פתרונות אחסנה גם במקרים מורכבים, אחסנה לטווח ארוך, אחסנה לטווח קצר, ניתן להזמין בתשלום נוסף גם שירותי תפעול מלאים לאחסנה הכוללים אריזה, הובלה ואחסון במחסן מסחרי להשכרה באזור ראשון לציון.
  • מערך אבטחה הכולל טלוויזיה במעגל סגור וחיבור מלא לחברת אבטחה 24/7 , ובשעות הפעילות הגישה מותרת למורשים בלבד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

מי צריך לשכור מחסן באזור ראשון לציון?

חולון היא אחת מהערים הגדולות בישראל, ואחת מהערים היחידות במרכז הארץ המשלבות בין מגורים לתעשייה ומסחר. חולון גובלת בראשון לציון, וחולקת עמה מאפיינים משותפים. תושבי חולון והסביבה, המעוניינים לאחסן את תכולת הדירה שלהם לתקופות קצרות או ארוכות וכן בעלי מלאכה ואנשי מקצוע המעוניינים בשטח אחסון מסחרי בהתאמה לצרכים שלהם ללא התחייבות על תקופת השכרה מזערית, יוכלו ליהנות ממחירים מעולים וממחסנים מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר.

<<<למחסנים להשכרה בחולון>>>

אחסון ציוד וסחורה באזור ראשון לציון

מחסנים להשכרה באזור ראשון לציון משמשים לאחסון כל סחורה, או ציוד אישי שאינו מצריך קירור ודורש אחסנה בתנאים נאותים: אם ברשותכם פריטים, שאינם נדרשים לשימוש יום יומי, ירושות יקרות ערך רגשי וכספי, מסמכים עסקיים, קלסרים לימודיים, תיקים רפואיים, יומנים, פריטי נוי, מראות, גופי תאורה, מזכרות, גביעים, אוספים, תמונות, עתיקות, אופניים וכן הלאה, תוכלו לאחסן פריטים אלו במחסן להשכרה בראשון לציון והסביבה העונה לצרכים ולדרישות בקרבת מקום מגוריכם ובקרבה לצירים מרכזיים, כביש איילון, כביש 40, כביש 4, כביש 44 עם נגישות מלאה לרכב (במקום מוצעת חניה ללקוחות המחסן) ולתחבורה ציבורית. נוסף על כך מחסנים להשכרה באזור ראשון לציון משמשים כמחסן מסחרי להשכרה בראשון לציון לשימוש מסחרי ונותנים מענה לכל איש מקצוע המעוניין לאחסן כבלים, לוחות, רשתות, בדים, אביזרים, כלי עבודה ומלאכה, חומרים לא מסוכנים ולא דליקים, וכן הלאה.

שירותי אחסון משרדי באזור ראשון לציון והסביבה

חברות רבות הפועלות באזורי התעשייה של חולון, בת ים וראשון בוודאי ישמחו להכיר שירות חדש המוצע באזורם – מחסן להשכרה, אשר מותאם לדרישות האחסון לגנזך באופן זה:

  • האחסון נעשה בתוך מבנה מקורה ומדופן ביריעות אלומיניום כך שנוצר חלל מבודד מפני לכלוך, אבק, קור, חום, מכרסמים ומזיקים.
  • במחסן ישנו מידוף ייעודי, המאפשר לשמור על שלמותם ועל צורתם של הארגזים במרחב ומבטיח ניצול מקסימלי של החלל העומד לרשות שוכר המחסן.
  • היצע רחב של מחסנים להשכרה בראשון לציון בכל גודל, וגמישות מרבית למעבר ממחסן למחסן וסיום חוזה השכירות בהתראה קצרה- ללא התחייבות לתקופת אחסון ראשונית.

נוסף על כך, קרבת המחסנים לצירי תנועה מרכזיים ולאזורי התעשייה הצומחים מסייעת לעסקים לפנות תכולה, שאינה נדרשת לתפעול השוטף של העסק ולארגן מחדש את החלל המשרדי. כמו כן, עסקים המעוניינים לייעל את חלוקת החלל המשרדי, יוכלו לצמצם בעלויות השכירות או המעבר למשרד גדול יותר על ידי השכרת חלל אחסון במחסן לאחסנה באזור ראשון לציון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

אחסון תכולת דירה באזור ראשון לציון

מעברים הם חלק מהחיים, וכאשר מדובר על מעברי דירה הרי שההצלחה טמונה בהיערכות המקדימה. מחסן להשכרה באזור ראשון לציון נותן מענה במקרים בהם נדרש לאחסן את תכולת הדירה לטווח הקצר או לטווח הארוך בקרבת מקום המגורים, הנה מספר מקרים בהם שירותי אחסון תכולת דירה, יתנו מענה מיטבי:

  • בעת מעבר דירה-כאשר נוצר פער בין מועד היציאה מדירה אחת לבין מועד כניסה לדירה אחרת.
  • בתקופות שיפוצים- כאשר עוברים לחלל מגורים מאובזר ומרוהט ומעוניינים לשמור על הריהוט במקום מאובטח ונוח.
  • בעת מעבר לארץ זרה- בעקבות עבודה, טיול, לימודים או כל סיבה אחרת, וכאשר עולה הצורך לשמור על פריטים יקרי ערך.
  • בעת קבלת ירושה.
  • מתוך צורך לפנות תכולה, שאינה משמשת את דיירי הבית בתדירות יום יומית
  • מחסן להשכרה באזור ראשון לציון משמש אף לאחסנה של ציוד עונתי, ציוד ספורט, בגדי ילדים, אוספים, מזכרות וכן הלאה.

ההתקשרות איתנו נעשית על בסיס חוזה גמיש, ללא התחייבות לזמן אחסנה ממושך ואף מהיום- למחר (בהתאם לעונה) יחד עם זאת יש לציין שבעונת הקיץ, הנחשבת “לעונת מעברי הדירה” מומלץ יהיה לשריין מחסן להשכרה באזור ראשון לציון בטווח של חודש ממועד המעבר. חברת “אחסון בריבוע” מציעה מגוון רחב של מחסנים להשכרה בראשון לציון לתקופות השכרה קצרות וארוכות עם יכולת למצוא פתרון לכל צורך או אתגר.

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו על ציר איילון כביש 40 ו 44 במרחק 10 דקות מתל אביב, 10 דקות מראשון לציון חניה גדולה, חדר המתנה ממוזג עם פינת קפה.

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע

שאלות ותשובות - השכרת מחסן באזור ראשון לציון והסביבה

חברת “אחסון בריבוע” פועלת בתחום האחסנה כבר מעל לשלושה עשורים, שירתה עשרות אלפי לקוחות, והיא בעלת מוניטין ושם שהולך לפניה. החברה עומדת באמות המידה המחמירות ביותר הן בהיבטי בטיחות, אחזקה ותחזוקה ומציעה שירות מקצה לקצה ללקוחותיה. הניסיון העשיר שצברה עם השנים מאפשר לה לתת מענה לכל אתגר אחסנה, שינוע ואריזה.

לחברה תעודת ביטוח קבוצתית, אליה ניתן להצטרף בעת החתימה על חוזה ההתקשרות, קיים תשלום פרמיה בר-השגה העומד על כמה עשרות שקלים בחודש בהתאמה לערך הכספי של התכולה המאוחסנת.

אנו מציעים מחסנים להשכרה בראשון לציון במגוון גדלים ועבור מגוון רחב של שימושים, יחידות האחסנה שלנו פרטיות, נעולות במנעול תלייה של חברת “רב בריח” וכוללות אפשרות למידוף פנימי, המאפשר מיצוי מיטבי של שטח האחסנה העומד לרשות השוכר.

המחסנים שלנו פועלים בימים א’-ה’ בשעות: 08:00-16:00 וכן בימי שישי בין השעות 08:00-12:00 בזמן זה המחסן מאויש על ידי הצוות התפעולי של המקום, שנכון לתת שירות ולסייע בכל עת. המחסן שלנו אינו פועל בערבי חג, שבתות וחגים.

המחסן שלנו מרושת לכל אורכו ורוחבו במצלמות אבטחה, המשדרות צילום וידאו במעגל סגור לחברת אבטחה. נוסף על כך המקום מגודר ומואר וכן ממוקם באזור תעשייה מרכזי עם נגישות לצירי תנועה ראשיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444