מחסנים להשכרה בתל-אביב

אפשר לשפוך ערימות גדולות של סופרלטיבים על העיר תל אביב. הדבר היחיד שאי אפשר להגיד על תל אביב הוא שהיא עיר מרווחת. מרבית האוכלוסייה באזור המרכז צריכה להתמודד עם אילוצי נדל”ן, עם מרחב מחייה מצומצם, ועם צפיפות של חפצים בתוך הבית. השכרת מחסן בהחלט מעניקה פתרון במחיר הוגן.

מחפשים מחסן להשכרה בתל-אביב? אנחנו נשמח לעזור לכם.

מבנה מחסנים להשכרה אחסון בריבוע
נגן וידאו

מחסנים להשכרה בתל-אביב

אפשר לשפוך ערימות גדולות של סופרלטיבים על העיר תל אביב. עיר ללא הפסקה, עיר של צעירים, עיר של בילויים, מרכז העסקים הישראלי, מרכז הסצינה הישראלית ועוד שורה של ביטויים שתורמים לעליית ערך הנדל”ן בעיר האדירה הזאת. הדבר היחיד שאי אפשר להגיד על תל אביב הוא שהיא עיר מרווחת, שיש מרחב מחייה, שאנשים גרים בה בבתים מרווחים עם חניות מרווחות ומרפסות וגינות מרווחות. את כל זה אי אפשר להגיד על העיר תל אביב. אבל האנשים הם אותם אנשים, והצרכים הם אותם צרכים. גם אנשים הגרים באזור תל אביב צריכים מחסנים להשכרה באזור המרכז כדי לאחסן חפצים שאין להם שימוש בהם בשלב מסויים של חייהם, אך היו רוצים לשמור אותם לעתיד. זה יכול להיות תכולת דירה ששומרים למעבר הדירה הבא, זה יכול להיות ציוד וביגוד שאנחנו רוצים לשמור לקרובי משפחה צעירים יותר, זה יכול להיות חפצים שקנינו אך אין להם מקום כרגע בדירה שאנו גרים בה, וזה יכול להיות למעשה כל דבר שלולא היה ברשותנו הוא היה יושב בבית, מעמיס עליו והופך אותו למקום צפוף.

מקום איחסון

מחסן מבוטח ומתוחזק

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה וההיגיינה המחמירים ביותר, כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות! אנו נמצאים בבניין יעודי, מאוורר ובנוי מבטון ולא איזה לול משופץ במושב או קיבוץ.

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, שמתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם ותק של 25 שנות נסיון ועשרות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע הוא הבחירה המתבקשת שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444
סימן וי

לשמור על בית נקי ומרווח ועל אנרגיות חיוביות

בדיוק מהסיבה הזאת, אפשר למצוא היום לא מעט מקומות המציעים מחסנים להשכרה במרכז. מחסנים אלה הם למעשה חללים ריקים אותם ניתן למצוא בכל גודל, שבהם אנו יכולים לאחסן את כל העולה על רוחנו. תכולת בית, פריטי ריהוט, ביגוד, ספרים, דיסקים, וכל חפץ אחר שאין לנו צורך מיידי בו, וגם אין לנו ממש מקום בבית כדי לאחסן אותו. מחסנים להשכרה באזור תל אביב מאפשרים לנו ליהנות מהחוויה של מחסן צמוד, רק שהוא לא ממש צמוד, אבל מאוד קרוב לבית, וישנם יתרונות רבים עם מחסן להשכרה קרוב לבית. היתרונות במחסן קרוב לבית הם בעיקר היכולת לשמור על הבית שלנו נקי, מרווח ובעל אנרגיות חיוביות. בכל פעם שיש לנו דבר מה שאין לנו בו שימוש, אין צורך לאחסן אותו בפינת האוכל, מאחורי המקרר, מתחת למיטה הזוגית שלכם, מאחורי הספה הגדולה באמצע הסלון, או על מדפי הספרים. אפשר להעביר הכל למחסן ששכרנו ונמצא מספר דקות נסיעה מהבית.

סימן וי

מחסנים להשכרה, לא רק בתל-אביב!

השירות של מחסנים להשכרה בתל אביב, זמין כמובן גם מחוץ לתל אביב, ואפשר למצוא מגוון רחב של ספקי שירותים המציעים מחסנים להשכרה בגוש דן, או מחסנים להשכרה באזור המרכז. אמנם ככל שיוצאים מתל אביב, אפשר למצוא יותר ויותר בתים פרטיים המחזיקים מחסן מחוץ לבית, או אפילו חדר המשמש כמחסן של הבית, אך שיעור הבתים הללו הוא עדיין נמוך מאוד ביחס לכלל הבתים באזור המרכז. מרבית האוכלוסייה באזור המרכז צריכה להתמודד עם אילוצי נדל”ן, עם מרחב מחייה מצומצם, ועם צפיפות של חפצים בתוך הבית. השכרת מחסן בהחלט מעניק פתרון במחיר הוגן. בעוד שהשכרת דירה באזור המרכז זה עניין יקר מאוד, הרי שספקי שירותי מחסנים להשכרה במרכז יודעים בדיוק מה המטרה ומה השימוש שיעשה בנדל”ן שהם מציעים, ועל כן הם מחוייבים להעניק מחירים הרבה יותר אטרקטיביים. אנשים לא ישלמו על מחסן את אותו המחיר שהם ישלמו על מגורים, וגם לא קרוב לכך. באמצעות שירות השכרת מחסנים, אתם יכולים למעשה להגדיל את אחיזת הנדל”ן שלכם באזור המרכז, בעלות נמוכה יותר מעלויות הנדל”ן האופייניות של השוק. בית פרטי משלם על המחסן שלו עשרות או מאות אחוזים יותר ממה שאתם תשלמו על מחסן בשירות השכרת מחסנים, וזאת על אף ששניכם מחזיקים באותו שטח אחסון. קיים פתרון הן לאחסון לטווח ארוך והן אחסון לטווח קצר. אנחנו נעזור לך למצוא מחסן להשכרה בתל אביב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 03-9211444

עוד לא השתכנעתם?

1

שירות אישי ומקצועי

לאחסון בריבוע צוות מסור מאין כמוהו, המתייחס אל התכולה שלכם כאילו היא שלו, מה שמבטיח לכם שירות מאיר פנים ושקט נפשי. עם וותק של 25 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אחסון בריבוע היא הבחירה המתבקשת שלכם.

מיקום נגיש וקרוב

אנחנו קרובים לרחוב המסגר, קרובים לדרך השלום, במרחק נגיעה מאיילון, קרובים לכל עורקי התחבורה הראשיים של אזור גוש דן. קרובים לכל האוטובוסים ולכל מה שאתם צריכים

אחסנה בטוחה ומבוטחת

אנו עומדים בתקני הבטיחות, התחזוקה והיהגיינה המחמירים ביותר , כך שלא יהיו לכם “הפתעות” בלתי נעימות. בניין יעודי מאוורר, עשוי בטון. לא לול משופץ במושב או קיבוץ...

שעות פתיחה ונוחות

בואו לאחסן בכל יום חוץ משבת וחגים עם שפע חניה, פינת קפה וחדר המתנה ממוזג.

שירות הובלה מהיר

מובילים מנוסים שנותנים שירות מכל הלב, בשקט, במקצועיות והכי חשוב עם חברה גדולה שעומדת מאחוריהם.

פתרון מותאם אישית

יש לכם סיפור מסובך? לא נורא, אנחנו איתכם. תתקשרו ונעזור לפתור כל בעיה. הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שבחרו גם הם באחסון בריבוע

שאלות ותשובות - השכרת מחסן בתל אביב והסביבה

הדבר אפשרי אך מותנה בעונה, ככלל, תקופות הקיץ (חודשי יולי- אוגוסט) עמוסים יותר הן בהיבט המחסנים והן בהיבט ההובלה, ולכן על מנת לשריין מוביל בזמן המתאים ולשריין מחסן בנפח הנחוץ מומלץ לתאם את האחסנה כשבוע עד שבועיים מראש. בחודשי החורף ניתן להזמין מחסן ומוביל באופן מידי.

אנו מציעים מחיר זהה לאורך כל ימות השנה ללא הבדלי עונות ותקופות.

אנו עובדים עם מספר מובילים איכותיים ואמינים לאורך תקופה ארוכה ונשמח להמליץ על איש מקצוע מתאים. אם נדרש נבצע עבורכם את הקישור ואת ההזמנה מול המוביל. בנוסף אנו מעמידים לרשותכם שירות ייחודי- הדרכה לאריזה, כך שתוכלו לחסוך במקום אחסנה ולהבטיח את שמירת חפציכם באופן מיטבי.

כל חפץ, פריט, כלי רכב, מכונה ומכשיר שהוא חוקי ואינו נדרש לקירור (לא מזון) המחסנים מתאימים הן לשימוש פרטי – כשטח אחסון נוסף לחפצים שאינם נמצאים בשימוש יום יומי או בתקופות מעבר דירה והן לשימושים מסחריים כמו מחסן עבור חנויות אינטרנטיות קבלנים ונותני שירותים.

נפח חדר האחסנה וגודל היחידה, כאשר המחיר עבור כל קו”ב נפח יותר נמוך ככל ששוכרים חדר גדול יותר. אם מדובר על תקופות ארוכות ניתן לקבל הנחה בתשלום בצורות מסוימות. אנו מציעים מבצעים מעת לעת.

יש ברשותנו תעודת ביטוח הכוללת ביטוח תכולה וניתן לצרף לתעודת הביטוח כל לקוח עם עלות פרמיה חודשית, המסתכמת ב -50 שקלים לערך, כאשר תכולת החדר מבוטחת על סכום של 20 אלף שקלים.

המחסנים פועלים כשני עשורים בהיתר מסחרי מטעם הרשות המקומית בנוסף למחסנים אישורי הפעלה מטעם משרד הבריאות, משטרת ישראל ומערך כיבוי האש. במקום מתבצעת הדברה (אחת לחודש) וניקיון תקופתיים, המקום מואר, בעל אוורור טבעי ומערכת כיבוי האש כוללת גלאי עשן, מתזים, כלאי הצפה חיבור למוקד שמירה ומצלמות המחוברות לווידאו במעגל סגור הפועלות בכל עת.

כל המבנים המוצעים להשכרה בנויים מבטון, אלו הם למעשה מבנים תעשייתיים ולא מכולות, אשר חשופות למכרסמים ולפגעי מזג אוויר לרבות חום השמש שעשוי לפגוע בתכולה. מבני מבני הבטון מחולקים ליחידות אחסון במגוון רחב. כאשר היחידות עצמן מחולקות באמצעות  מתכת. במקום יש מידוף מברזל והמבנה מחולק לשתי קומות של חדרים, חדר מקומת קרקע עם קומת גלריה.

נכון להיום אנו נמצאים בפתח תקווה – בשני סניפים הממוקמים באזור התעשייה בקרית אריה. בחודשים הקרובים צפויים להיפתח שלושה סניפים נוספים: האחד בחולון, השני בתל והשלישי בירושלים.  

בשעות פעילות המקום. ימים א’ עד ה’ בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו’ בים השעות 08:00-12:00. המקום סגור בערבי חג ומועדים.