משרדי רואי חשבון צוברים במשך הזמן המון ניירת, קלסרים וארגזים. הם צריכים לשמור על מסמכים של הלקוחות לצרכים של הנהלת חשבונות, וכמובן גם על דוחות שהם מכינים, הצהרות הון וכו’. כל זה עלול ליצור מעמסה על המשרדים, שמתקשים למצוא מספיק מקומות אחסון עבור הניירת. אפילו אם יש להם מספיק מקום, שמירה של כל הקלסרים במשרד יכולה לגרום לא להיראות מבולגן ומסורבל.
אם אתם סובלים מבעיות אלה, זה הזמן לחפש פתרונות אחסון למשרדי רואי חשבון. אם אתם עומדים לפתוח משרד רואי חשבון, כדאי שתכירו מראש את החלופות לשמירת הניירת, כדי שתוכלו לחסוך בשטח המשרד ולצמצם עלויות