השכרת מחסן למשרדי עורכי דין
חושבים על השכרת מחסן למשרדי עורכי דין? כדאי שתדעו מראש איזה פתרונות אחסון למשרדי עורכי דין קיימים, ולמה חשוב לשים לב כאשר בוחרים חברה עבור אחסון מסמכים.
אנחנו חברת “אחסון בריבוע” בעלת וותק של יותר מ- 25 בכל הקשור לאחסנה.
מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף.
נגן וידאו
למה צריך פתרונות אחסון למשרדי עורכי דין?
יש לא מעט סיבות לחפש השכרת מחסן למשרדי עורכי דין, לטווח קצר בינוני, או ארוך. אלה כמה דוגמאות, ממשרדי עורכי דין שפנו אלינו בעבר לגבי אחסון:
- כאשר משפצים את המשרד, גם אם מדובר בשיפוץ חלקי, סביר להניח שלפחות חלק מהציוד לא יוכל להישאר במקומו.
- עם השנים צברתם מסמכים רבים, ולא את כולם אתם חייבים להחזיק במשרד. ברוב המשרדים יש מסמכים מסוימים אשר מצד אחד צריכים להישמר במקום בטוח, אך מנגד אתם לא צריכים באופן שוטף. עומס של מסמכים עלול לגרום למשרד להיראות רע. אחסון קלסרים הוא פתרון מצוין, אבל קחו בחשבון כי אחסון מסמכים מצריך תנאים מסוימים.
- אם משהים את פעילות העסק באופן זמני, מסיבות אישיות או כדי לבחון את המשך קיומו, אין סיבה להמשיך להחזיק הכול במשרד. למעשה, כך חושפים את הציוד לסכנות מיותרות.
- לעיתים פתרונות אחסון למשרדי עורכי דין מסייעים, כאשר מעוניינים למנוע מהעובדים גישה לציוד כזה או אחר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
03-9211444
מה חשוב לבדוק לפני השכרת מחסן למשרדי עורכי דין?
השכרת מחסן למשרדי עורכי דין צריכה להתבצע אצל חברה מנוסה ומקצועית, שמעמידה את כל התנאים הדרושים. ציוד משרדי יכול להיות רהיטים, מחשבים ומוצרי חשמל אחרים או גולת הכותרת – הרבה מאוד מסמכים. אתם כמובן לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים בנוגע לציוד יקר או למסמכים חשובים, אז חשוב לבדוק שהשירות אכן מקיף ומסוגל לספק את הצרכים שלכם.
- טווח – ודאו כי ניתן לבצע השכרת מחסן למשרדי עורכי דין לכל טווח, וכי אתם לא נדרשים להתחייבות.
- גישה וסדר – מומלץ למצוא פתרונות אחסון למשרדי עורכי דין, אשר מאפשרים גישה נוחה לציוד. חפשו חברה אשר מציעה מחסנים בגדלים שונים, ומסוגלת לבצע אחסון קלסרים בצורה מסודרת ויעילה.
- אמצעי מיגון ואבטחה – למשל: מערכת מצלמות במעגל סגור, מערך של שומרים, מערכת כיבוי אש ועוד. כאשר מדובר על אחסון מסמכים, יש להיות זהירים שבעתיים.
- אישורים – חשוב לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הדרושים עבור השכרת מחסן למשרדי עורכי דין: מהרשות המקומית, יחידת כיבוי האש האזורית ומשטרת ישראל.
- ביטוח תכולה – למרות האישורים ואמצעי האבטחה, אף פעם לא ניתן לדעת מה יקרה. בידקו האם ניתן להצטרף לפוליסה של החברה למשנה זהירות.
- שירותים משלימים – חלק מהחברות מספקות שירותי אריזה והובלה.
מה צריך לקחת בחשבון לגבי אחסון מסמכים?
- טמפרטורה – חשוב להקפיד על תנאי אחסון נכונים מבחינת לחות וטמפרטורה, אשר צריכה להיות קבועה יחסית בכל מהלך השנה.
- הגנה מפני אבק ומזיקים – מסמכים צוברים המון אבק וזה מסכן אותם, אז יש חשיבות עצומה לאוורור וניקיון. בנוסף, חובה לבצע הדברת מזיקים.
- אחסון קלסרים – אחסון מסמכים צריך להיות על גבי מדפים חזקים ויציבים, מעל הרצפה, בארגזים אטומים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
03-9211444